Politica de garantie

Certificat de garanție pentru Căști de ski & snowboard NOI

 Prin prezentul certificat se oferă produselor o garanție comercială, fiind detaliate de asemenea drepturile conferite de lege consumatorilor în ceea ce privește garanția legală de conformitate.

  1. Garanția comercială

Garanția comercială reprezintă orice angajament asumat de vânzător faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă;

S.C. EXTREME GEAR S.R.L. garantează că produsele sunt lipsite de orice defect de fabricație.
S.C. EXTREME GEAR S.R.L., importator unic Ruroc in Romania, oferă garanție pentru căștile de ski & snowboard Ruroc pe o perioadă de 1 an începând cu data la care au fost achiziționate.

 

Durata medie de utilizare este egală cu termenul de garanție comercială conferit prin prezentul.

Garanția este oferită EXCLUSIV pentru căștile de ski & snowboard achiziționate din magazinul SNOWBOARDPRO (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.), importator Ruroc in Romania.
Garanția se aplică exclusiv cumpărătorului inițial* și nu este transferabilă.
*Cumpărătorul inițial este persoana care achiziționează produsul din magazinul SNOWBOARDPRO (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) și căreia i se acordă o dovadă ce atestă achiziția produsului respectiv (chitanță, bon fiscal ori factură originală; în cazul în care plata s-a efectuat prin transfer bancar – OP - este necesară și o dovadă a plății ce însoțește factura fiscală).
Toate costurile privind garanţia comercială, inclusiv transportul produsului în vederea recuperării preţului plătit de consumator, se suportă de către S.C. EXTREME GEAR S.R.L..
Garanția își pierde valabilitatea, devine nulă, în cazul în care s-au adus modificări produselor ce nu au fost realizate de către brandul producător.
Bunurile reparate prin garanție sunt supuse disponibilității stocului de produse existent în acel moment.
Timpul de nefuncționare din cauza lipsei de conformitate apărute în termenul de garanție legală sau comercială prelungește termenul de garanție cu o durată egală cu termenul în care consumatorul a fost lipsit de folosința bunului.

Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.

Snowboardingul poate fi un sport periculos. S.C. EXTREME GEAR S.R.L. nu își asumă nici un fel de răspundere în cazul accidentărilor sau chiar a decesului apărute în urma utilizării produselor de snowboard vândute clienților.

Politica de garanție pentru căști de ski & snowboard noi acoperă următoarele aspecte:

a. Defecte ale materialelor utilizate ori a calității materialelor
b. Defecte datorate unei manopere deficitare, de slabă calitate
c. Orice alt defect semnificativ de fabricație*
*Producătorul produsului respectiv este singura entitate avizată pentru a aprecia când un defect este considerat defect de fabricație.

Politica de garanție pentru căști de ski & snowboard noi NU acoperă următoarele aspecte:

a. Defecte cauzate de accidente
b. Defecte cauzate de utilizare improprie, abuz ori neglijență
c. Deteriorări estetice precum zgârieturi, ciobituri sau urme normale de uzură ce sunt specifice oricărui echipament sportiv supus utilizării
d. Decolorări ale materialelor în timp datorate utilizării intensive ori a expunerii la factorii din mediul înconjurător.
e. Defecte cauzate de o depozitare improprie
f. Părți componente pierdute
g. Furtul produsului respectiv
h. Deteriorări cauzate de utilizarea solvenților, adezivilor, înălbitorilor sau a altor substanțe corozive sau cu un puternic efect distrugător
i. Distrugeri cauzate prin modificări aduse căștii de protecție
Orice tip de modificare adusă căștii nu este recomandată și va avea drept consecință anularea garanției pentru casca respectivă.

 Aplicarea politicii de garantie

  1. Garanția se aplică exclusiv castilor de ski și snowboard noi achiziționate din magazinul SNOWBOARDPRO (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.)

PENTRU CA VÂNZĂTORUL SĂ POATĂ FACE CONSTATAREA ORICĂRUI DEFECT DE FABRICAȚIE ȘI PENTRU A PERMITE CUMPĂRĂTORULUI SĂ BENEFICIEZE DE POLITICA DE GARANȚIE, CUMPĂRĂTORUL ARE OBLIGAȚIA DE A PREZENTA CASCA DE SKI & SNOWBOARD INTEGRALĂ, CU TOATE PĂRȚILE COMPONENTE.
2. Garanția nu este transferabilă și este valabilă exclusiv pentru cumpărătorul inițial al produsului. Toate solicitările de garanție trebuie să fie însoțite de o dovadă ce atestă procesul de cumpărare, precum și data la care a fost făcută achiziția (chitanță, bon fiscal ori factură originală; în cazul în care plata s-a efectuat prin transfer bancar – OP - este necesară și o dovadă a plății ce însoțește factura fiscală).

  1. Produsul impreuna cu toate accesoriile este predat personal sau trimis prin servicii de curierat rapid in vederea evaluarii la adresa: Municipiul Cluj-Napoca, Str. Pomet, Nr. F.NR., clădirea Birouri, Județ Cluj.
  2. Termenul în care consumatorul va aduce la cunoștința vânzătorului neconformitatea produsului este unul rezonabil, care nu va depăși 30 de zile.
    5. S.C. EXTREME GEAR S.R.L. va soluționa toate solicitările de garanție și va remedia neconformitățile ivite în termen de 15 zile de la data primirii solicitărilor.
  3. Remedierea neconformităților poate avea loc prin repararea sau înlocuirea în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
  4. Unitatea service specializată care va efectua eventualele reparații este : S.C. EXTREME GEAR S.R.L. cu sediul în Str. Câmpina, Nr. 60B, Cluj-Napoca.

    Recomandări pentru utilizarea, păstrarea și întreținerea căștilor de ski & snowboard

    1. Verificați-vă casca periodic. Înainte de fiecare utilizare a căștii asigurați-vă că nicio componentă nu este ruptă, excesiv uzată sau lipsă.
    2. Înlocuiți-vă casca. Casca de protecție este concepută pentru a absorbi o mare parte din energia potențială a unui impact. Chiar dacă aparent casca nu prezintă nicio distrugere, este esențial ca orice cască ce a suferit un impact major într-un accident sau care a fost expusă unei lovituri grave, să fie înlocuită. O inspecție uzuală a căștii poate să nu revele nicio distrugere aparentă a căștii, dar aceasta poate să fie acolo.
    Majoritatea producătorilor de căști de protecție pentru ski & snowboard recomandă înlocuirea căștii după o perioadă de 3 ani chiar în condițiile unei utilizări normale, fără un impact, sau chiar și mai devreme în cazul în care casca a fost expusă la soare pentru o perioadă îndelungată, în cazul în care a fost utilizată intens sau în cazul în care a avut un contact direct cu chimicale.
    De asemenea, casca trebuie înlocuită dacă nu se mai potrivește mărimii scalpului utilizatorului.
    3. Curățați-vă casca. Pentru curățarea căștii se recomandă utilizarea apei la o temperatură de maxim 30°C și exclusiv a săpunului. Lăsați casca să se usuce natural și evitați contactul direct cu orice sursă de căldură sau cu suprafețe fierbinți.
    4. Evitați aplicarea oricărui tip de vopsea ori a stickerelor cu adezivi, a soluțiilor de curățare sau a altor chimicale și solvenți care pot reduce dramatic protecția oferită de cască.
    5. Casca își va pierde proprietățile de protecție dacă este expusă la temperaturi ce depășesc 62°C. Dacă lăsați casca lângă fereastră în interiorul unei mașini (sau orice altă circumstanță similară) într-o zi însorită și călduroasă, se pot atinge cu ușurință temperaturi ce depășesc chiar 62°C. Dacă a fost expusă la asemenea temperaturi, casca de protecție trebuie imediat înlocuită.
    6. Casca nu va asigura gradul necesar de protecție în cazul în care modificați sau înlocuiți oricare dintre elementele incluse în cască. Orice tip de modificare adusă căștii nu este recomandată și va avea drept consecință anularea garanției pentru casca respectivă.
    7. Pentru transportul căștii utilizați ambalajul original. După utilizare casca trebuie depozitată fără ambalaj într-un loc răcoros, uscat, întunecos, departe de orice sursă de căldură, îngheț, umiditate crescută, substanțe corozive sau alți potențiali factori ce pot cauza deteriorări. În timp ce casca este transportată asigurați-vă că niciun obiect ascuțit nu o poate distruge căzând de deasupra.

  5. Garanția legală de conformitate

Garanţia legală de conformitate reprezintă protecţia juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligaţia legală a S.C. EXTREME GEAR S.R.L. faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă.

1) Suplimentar garanției comerciale, consumatorul are dreptul, potrivit legii, la garanția legală de conformitate. Aceasta nu este afectată de garanția comercială, reprezentând un angajament suplimentar față de garanția legală de conformitate.

2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

  • a) corespund descrierii facute de S.C. EXTREME GEAR S.R.L. si au aceleasi calitati ca si produsele pe care S.C. EXTREME GEAR S.R.L. le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
  • b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut S.C. EXTREME GEAR S.R.L. si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
  • c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
  • d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de S.C. EXTREME GEAR S.R.L., de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

3) Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator, după caz.

4) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita S.C. EXTREME GEAR S.R.L. in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata conform legii. O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune  S.C. EXTREME GEAR S.R.L.costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

  1. a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  2. b) importanţa lipsei de conformitate;
  3. c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

5) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre S.C. EXTREME GEAR S.R.L. si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta S.C. EXTREME GEAR S.R.L. lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul S.C. EXTREME GEAR S.R.L.ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

6) Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

  1. a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
  2. b) dacă S.C. EXTREME GEAR S.R.L. nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
  3. c) daca S.C. EXTREME GEAR S.R.L.nu a luat masura reparatorie, intr-o perioada de 15 zile calendaristice, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

7) Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

8) Potrivit art. 16 din Legea 449/2003: Raspunderea S.C. EXTREME GEAR S.R.L.este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Potrivit art. 16 ind. 1 din Legea 449/2003: După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Potrivit art. 16 ind. 2 din Legea 449/2003: Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.

9) Potrivit art. 17 din Legea 449/2003: Consumatorul trebuie sa informeze S.C. EXTREME GEAR S.R.L.despre lipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

10) În cazul produselor vândute prin magazinul online, consumatorul are dreptul de a returna produsul în termen de 14 zile, cu restituirea integrală a prețului.

11) Drepturile decurgând din garantia legala de conformitate, nu pot fi inlaturate sau limitate odata cu oferirea unei garantii comerciale. Sub rezerva termenului de prescripție legal, cumpărătorul inițial are dreptul prin lege la măsuri corective din partea S.C. EXTREME GEAR S.R.L., fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor. Măsurile corective respective nu sunt afectate de garanția comercială.

12) Prin raportare la dispozițiile art. 22 alin. 2 din Legea 449/2003: În cazul produselor folosite, consumatorul şi S.C. EXTREME GEAR S.R.L.  pot conveni reducerea termenului prevăzut la art. 16, dar nu la mai puţin de un an de la data livrării produsului.

13) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. nu răspunde în următoarele situații:

  1. a) consumatorul, în momentul încheierii contractului, a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască lipsa de conformitate ori această lipsă își are originea în materialele furnizate de consumator.
  2. b) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. probează că nu a cunoscut și nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declarațiile publice făcute de producător sau de reprezentantul acestuia;
  3. c) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. probează că declarațiile publice făcute de producător sau de reprezentantul acestuia fuseseră corectate, la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;
  4. d) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. probează că decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influențată de declarațiile publice în cauză.

Prezentul certificat de garanție a fost redactat în conformitate cu art. 20 din Legea 449/2003, respectiv conține menţiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului şi atestă în mod clar că aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită. De asemenea, certificatul de garanţie, precizează elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service, fiind redactat în termeni simpli şi uşor de înţeles.

Prezentul certificat de garanție respectă prevederile Directivei (UE) 2019/771 A Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 2019, precum și dispozițiile legale naționale în materie, respectiv Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora.

Certificat de garanție pentru Ochelari de ski & snowboard NOI

Prin prezentul certificat se oferă produselor o garanție comercială, fiind detaliate de asemenea drepturile conferite de lege consumatorilor în ceea ce privește garanția legală de conformitate.

  1. Garanția comercială

Garanția comercială reprezintă orice angajament asumat de vânzător faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă;

Pentru ochelarii de ski & snowboard NOI din oferta noastră S.C. EXTREME GEAR SRL oferă garanție 1 an de zile începând cu data de la care au fost achiziționați.

Durata medie de utilizare este egală cu termenul de garanție comercială conferit prin prezentul.

Garanția se aplică exclusiv cumpărătorului inițial* și nu este transferabilă.
*Cumpărătorul inițial este persoana care achiziționează produsul din magazinul SNOWBOARDPRO (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) și căreia i se acordă o dovadă ce atestă achiziția produsului respectiv (chitanță, bon fiscal ori factură originală; în cazul în care plata s-a efectuat prin transfer bancar – OP - este necesară și o dovadă a plății ce însoțește factura fiscală).
Toate costurile privind garanţia comercială, inclusiv transportul produsului în vederea recuperării preţului plătit de consumator, se suportă de către S.C. EXTREME GEAR S.R.L..
Garanția își pierde valabilitatea, devine nulă, în cazul în care s-au adus modificări produselor ce nu au fost realizate de către brandul producător.
Bunurile reparate prin garanție sunt supuse disponibilității stocului de produse existent în acel moment.
Timpul de nefuncționare din cauza lipsei de conformitate apărute în termenul de garanție legală sau comercială prelungește termenul de garanție cu o durată egală cu termenul în care consumatorul a fost lipsit de folosința bunului.

Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.

Snowboardingul poate fi un sport periculos. S.C. EXTREME GEAR S.R.L. nu își asumă nici un fel de răspundere în cazul accidentărilor sau chiar a decesului apărute în urma utilizării produselor de snowboard vândute clienților.

Politica de garanție pentru ochelari de ski & snowboard noi acoperă următoarele aspecte:

a. Defecte ale materialelor utilizate ori a calității materialelor
b. Defecte datorate unei manopere deficitare, de slabă calitate
c. Orice alt defect semnificativ de fabricație*
*Producătorul produsului respectiv este singura entitate avizată pentru a aprecia când un defect este considerat defect de fabricație.

Politica de garanție pentru ochelari de ski & snowboard noi NU acoperă următoarele aspecte:

a. Defecte cauzate de accidente
b. Defecte cauzate de utilizare improprie ori neglijență
c. Deteriorări estetice precum zgârieturi, ciobituri sau urme normale de uzură ce sunt specifice oricărui echipament sportiv supus utilizării
d. Decolorări ale materialelor în timp datorate utilizării intensive ori a expunerii la factorii din mediul înconjurător.
e. Defecte cauzate de o reparație improprie
f. Părți componente pierdute
g. Furtul produsului respectiv

Aplicarea politicii de garantie

  1. Garanția se aplică exclusiv ochelarilor de ski și snowboard noi achiziționate din magazinul SNOWBOARDPRO (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.)

PENTRU CA VÂNZĂTORUL SĂ POATĂ FACE CONSTATAREA ORICĂRUI DEFECT DE FABRICAȚIE ȘI PENTRU A PERMITE CUMPĂRĂTORULUI SĂ BENEFICIEZE DE POLITICA DE GARANȚIE, CUMPĂRĂTORUL ARE OBLIGAȚIA DE A PREZENTA OCHELARII DE SKI & SNOWBOARD INTEGRALI, CU TOATE PĂRȚILE COMPONENTE.
2. Garanția nu este transferabilă și este valabilă exclusiv pentru cumpărătorul inițial al produsului. Toate solicitările de garanție trebuie să fie însoțite de o dovadă ce atestă procesul de cumpărare, precum și data la care a fost făcută achiziția (chitanță, bon fiscal ori factură originală; în cazul în care plata s-a efectuat prin transfer bancar – OP - este necesară și o dovadă a plății ce însoțește factura fiscală).

  1. Produsul impreuna cu toate accesoriile este predat personal sau trimis prin servicii de curierat rapid in vederea evaluarii la adresa: Municipiul Cluj-Napoca, Str. Pomet, Nr. F.NR., clădirea Birouri, Județ Cluj.
  2. Termenul în care consumatorul va aduce la cunoștința vânzătorului neconformitatea produsului este unul rezonabil, care nu va depăși 30 de zile.
    5. S.C. EXTREME GEAR S.R.L. va soluționa toate solicitările de garanție și va remedia neconformitățile ivite în termen de 15 zile de la data primirii solicitărilor.
  3. Remedierea neconformităților poate avea loc prin repararea sau înlocuirea în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
  4. Unitatea service specializată care va efectua eventualele reparații este : S.C. EXTREME GEAR S.R.L. cu sediul în Str. Câmpina, Nr. 60B, Cluj-Napoca.

Recomandări pentru utilizarea, păstrarea și întreținerea ochelarilor de ski & snowboard

1. Curățați lentilele ochelarilor de ski & snowboard EXCLUSIV cu o bucată de material din microfibră specială pentru curățarea lentilelor. Înainte de a depozita ochelarii de ski & snowboard pentru o perioadă mai îndelungată de timp, este recomandat să curățați atât lentilele ochelarilor, cât și lentilele de schimb (atunci când este cazul) cu o bucată de material din microfibră specială pentru curățarea lentilelor.
În cazul în care lentilele ochelarilor sunt foarte murdare asigurați-vă că utilizați o soluție specială pentru curățarea lentilelor pentru a evita orice zgârieturi sau urme.
NU CURĂȚAȚI LENTILELE OCHELARILOR CU NICIUN FEL DE MATERIAL TEXTIL IMEDIAT DUPĂ CE AU FOST UTILIZATE LA TEMPERATURI FOARTE SCĂZUTE ȘI, EVENTUAL, AU ÎNGHEȚAT. Acest lucru poate cauza zgârierea lentilelor.
2. Depozițați ochelarii de ski & snowboard corespunzător.  Este recomandat să depozitați ochelarii de ski & snowboard în tocul lor original ori într-o altă carcasă similară care să le asigure protecția necesară. Pentru o protecție și mai sporită puteți introduce ochelarii de ski & snowboard în interiorul căștii de ski & snowboard.
3. Curățarea măștii ochelarilor Anon MFI. Dacă aveți modelul de ochelari MFI produși de brandul Anon ce sunt dotați cu mască este necesar să înlăturați magnetul măștii înainte de a spăla masca de protecție în mașina de spălat.

  1. Garanția legală de conformitate

Garanţia legală de conformitate reprezintă protecţia juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligaţia legală a S.C. EXTREME GEAR S.R.L. faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă.

1) Suplimentar garanției comerciale, consumatorul are dreptul, potrivit legii, la garanția legală de conformitate. Aceasta nu este afectată de garanția comercială, reprezentând un angajament suplimentar față de garanția legală de conformitate.

2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

  • a) corespund descrierii facute de S.C. EXTREME GEAR S.R.L. si au aceleasi calitati ca si produsele pe care S.C. EXTREME GEAR S.R.L. le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
  • b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut S.C. EXTREME GEAR S.R.L. si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
  • c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
  • d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de S.C. EXTREME GEAR S.R.L., de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

3) Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator, după caz.

4) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita S.C. EXTREME GEAR S.R.L. in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata conform legii. O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune  S.C. EXTREME GEAR S.R.L.costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

  1. a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  2. b) importanţa lipsei de conformitate;
  3. c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

5) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre S.C. EXTREME GEAR S.R.L. si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta S.C. EXTREME GEAR S.R.L. lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul S.C. EXTREME GEAR S.R.L.ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

6) Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

  1. a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
  2. b) dacă S.C. EXTREME GEAR S.R.L. nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
  3. c) daca S.C. EXTREME GEAR S.R.L.nu a luat masura reparatorie, intr-o perioada de 15 zile calendaristice, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

7) Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

8) Potrivit art. 16 din Legea 449/2003: Raspunderea S.C. EXTREME GEAR S.R.L.este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Potrivit art. 16 ind. 1 din Legea 449/2003: După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Potrivit art. 16 ind. 2 din Legea 449/2003: Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.

9) Potrivit art. 17 din Legea 449/2003: Consumatorul trebuie sa informeze S.C. EXTREME GEAR S.R.L.despre lipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

10) În cazul produselor vândute prin magazinul online, consumatorul are dreptul de a returna produsul în termen de 14 zile, cu restituirea integrală a prețului.

11) Drepturile decurgând din garantia legala de conformitate, nu pot fi inlaturate sau limitate odata cu oferirea unei garantii comerciale. Sub rezerva termenului de prescripție legal, cumpărătorul inițial are dreptul prin lege la măsuri corective din partea S.C. EXTREME GEAR S.R.L., fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor. Măsurile corective respective nu sunt afectate de garanția comercială.

12) Prin raportare la dispozițiile art. 22 alin. 2 din Legea 449/2003: În cazul produselor folosite, consumatorul şi S.C. EXTREME GEAR S.R.L.  pot conveni reducerea termenului prevăzut la art. 16, dar nu la mai puţin de un an de la data livrării produsului.

13) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. nu răspunde în următoarele situații:

  1. a) consumatorul, în momentul încheierii contractului, a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască lipsa de conformitate ori această lipsă își are originea în materialele furnizate de consumator.
  2. b) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. probează că nu a cunoscut și nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declarațiile publice făcute de producător sau de reprezentantul acestuia;
  3. c) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. probează că declarațiile publice făcute de producător sau de reprezentantul acestuia fuseseră corectate, la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;
  4. d) S.C. EXTREME GEAR S.R.L. probează că decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influențată de declarațiile publice în cauză.

Prezentul certificat de garanție a fost redactat în conformitate cu art. 20 din Legea 449/2003, respectiv conține menţiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului şi atestă în mod clar că aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită. De asemenea, certificatul de garanţie, precizează elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service, fiind redactat în termeni simpli şi uşor de înţeles.

Prezentul certificat de garanție respectă prevederile Directivei (UE) 2019/771 A Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 2019, precum și dispozițiile legale naționale în materie, respectiv Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora.